BORU PANGGOARAN [Charles Simbolon & Rani simbolon]

LAGU BATAK POPULER, LAGU BATAK TERBAIK, LAGU BATAK TERBARU




Ho do boru ku, tappuk di ate-ate ki.
Ho do boru ku, tappuk ni pusu-pusu ki.
Burju-burju maho, na mar singkola i.
Asa dapot ho, na si nita ni roha mi.

Molo matua sogot au.
Ho do manarihon au.
Molo matinggang au inang.
Ho do na ma nogu-nogu au.

Ai ho do boru ku, boru panggoaran ki.
Sai sahat ma dalan ni ngolu mi.
Ai ho do boru ku, boru panggoaran ki.
Sai sahat ma da na di rohami.

Burju-burju maho, na mar singkola i.
Asa dapot ho, na si nita ni roha mi

Molo matua sogot au.
Ho do manarihon au.
Molo matinggang au inang.
Ho do na ma nogu-nogu au.

Ai ho do boru ku, boru panggoaran ki.
Sai sahat ma dalan ni ngolu mi.
Ai ho do boru ku, boru panggoaran ki.
Sai sahat ma da na di rohami.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MASUKKAN EMAIL ANDA UNTUK KIRIMAN LAGU BATAK TERBARU GRATIS:

Delivered by FeedBurner

KOLEKSI LAGU PERNIKAHAN BATAK TERBAIK

LAGU NATAL BATAK TERBARU TERPOPULER 2018

KUMPULAN GONDANG BATAK-TORTOR BATAK-UNING UNINGAN

KOLEKSI LAWAK BATAK TERBARU POPULER