Sukkun Ma Dirim [Permata Trio]

LAGU BATAK POPULER, LAGU BATAK TERBAIK, LAGU BATAK TERBARU




Unang sukkun au ito taringot holong.
Naung hudokhon hoot doi di rohakki.
Alai sukkun ma dirim manang holong roham tu au.
Tung pikkiri ito unang gabusi au.

Dang makkuling sada tangan lao martopak.
Dang marbikkas anggo soadong alana.
Tung boha pangalahom sabar do au hasian.
Sai huanju do ho anggiat muba ho.

Unang ma baen ito hasian.
Antar holong roham tu au.
Ai molo ditikki doppakdo holong mi.
Molo dung tundal ito au sian lambung mi.
Muba ma holong mi.

Dang makkuling sada tangan lao martopak.
Dang marbikkas anggo soadong alana.
Tung boha pangalahom sabar do au hasian.
Sai huanju do ho anggiat muba ho.

Unang ma baen ito hasian.
Antar holong roham tu au.
Ai molo ditikki doppakdo holong mi.
Molo dung tundal ito au sian lambung mi.
Muba ma holong mi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MASUKKAN EMAIL ANDA UNTUK KIRIMAN LAGU BATAK TERBARU GRATIS:

Delivered by FeedBurner

KOLEKSI LAGU PERNIKAHAN BATAK TERBAIK

LAGU NATAL BATAK TERBARU TERPOPULER 2018

KUMPULAN GONDANG BATAK-TORTOR BATAK-UNING UNINGAN

KOLEKSI LAWAK BATAK TERBARU POPULER