Pauba Ma Roham [Rani simbolon feat Charles Simbolon]

LAGU BATAK POPULER, LAGU BATAK TERBAIK, LAGU BATAK TERBARU




Sai hu anju do ho hasian.
Disudena pambahenan mi.
Nang jotjot dibahen ho.
Hancit ni rohakki.
Sai sabar do ahu.

Sipata dang tardok au hasian.
Akka nasolot di hohakki.
Hubunihon do sude.
Angka pangalaho mi.
Nasai mangarsak rohakki.

Sipata mulak manogot ho.
Dang huboto sian dia ho.
Sai pos do rohakki tu ho.
Diholong mu na tu au.

Tung pauba ma roham amang.
Bereng borum nang anakhon ta on.
Na mangkirim di haubaon mi.
O amang ni gelleng hu.

Sipata dang tardok au hasian.
Akka nasolot di hohakki.
Hubunihon do sude.
Angka pangalaho mi.
Nasai mangarsak rohakki.

Sipata mulak manogot ho.
Dang huboto sian dia ho.
Sai pos do rohakki tu ho.
Diholong mu na tu au.

Tung pauba ma roham amang.
Bereng borum nang anakhon ta on.
Na mangkirim di haubaon mi.
O amang ni gelleng hu.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MASUKKAN EMAIL ANDA UNTUK KIRIMAN LAGU BATAK TERBARU GRATIS:

Delivered by FeedBurner

KOLEKSI LAGU PERNIKAHAN BATAK TERBAIK

LAGU NATAL BATAK TERBARU TERPOPULER 2018

KUMPULAN GONDANG BATAK-TORTOR BATAK-UNING UNINGAN

KOLEKSI LAWAK BATAK TERBARU POPULER