Parlopong Do Au Hasian [Trio Lasidos]

LAGU BATAK POPULER, LAGU BATAK TERBAIK, LAGU BATAK TERBARU



Lupahon ma au.
Lupa hon ma au da hasian.
Lupa hon ma au.

Manta ma pikkiri.
Takkas ma rimangi.
Soturng manolsoli.
Sotung manolsoli dipudi ni ari.

Parmitu do au.
Parloppong do au hasian.
Sotung manolsoli.

Takkas ma rimangi.
Manat ma pikkiri.
Sotung manolsoli.
Sotung manolsoli di pudi ni ari.

Lupahon ma i sasude.
Naung tapudun i ito.
Sotung manolsoli muse.
Manaon na hassit i hasian.

Takkas ma rimangi hasian.
Manta ma pikkiri.
Sotung manolsoli muse ho ito.
Dipudi ni ari.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MASUKKAN EMAIL ANDA UNTUK KIRIMAN LAGU BATAK TERBARU GRATIS:

Delivered by FeedBurner

KOLEKSI LAGU PERNIKAHAN BATAK TERBAIK

LAGU NATAL BATAK TERBARU TERPOPULER 2018

KUMPULAN GONDANG BATAK-TORTOR BATAK-UNING UNINGAN

KOLEKSI LAWAK BATAK TERBARU POPULER