Polisi Toba [Trio Amsisi 2000]

LAGU BATAK POPULER, LAGU BATAK TERBAIK, LAGU BATAK TERBARU



Saonari nungnga be tarbalik.
Ina-ina gabe ama-ama.
Laos tubu ma sada istilah.
Inanta i didokkon ma polisi toba.

Sipata dang tarbereng ni mata.
So adong be arga ni amanta.
Dang parduli di jolo ni jolma.
Amatta i olo di janggola.

Nungnga balik be tarbalik portibi.
Gabe inanta do mangarajai.
Ala tar boi inanta mansari.
Gabe martukkar nang dohot polisi.

Somba hami inang si uccok.
Unang ditiru ho inang si songoni.
Molo humurang pe pansarianhi.
Tong-tong do ho parsonduk bolonhi.

Saonari nungnga be tarbalik.
Ina-ina gabe ama-ama.
Laos tubu ma sada istilah.
Inanta i didokkon ma polisi toba.

Sipata dang tarbereng ni mata.
So adong be arga ni amanta.
Dang parduli di jolo ni jolma.
Amatta i olo di janggola.

Nungnga balik be tarbalik portibi.
Gabe inanta do mangarajai.
Ala tar boi inanta mansari.
Gabe martukkar nang dohot polisi.

Somba hami inang si uccok.
Unang ditiru ho inang si songoni.
Molo humurang pe pansarianhi.
Tong-tong do ho parsonduk bolonhi.

Molo humurang pe pansarianhi.
Tong-tong do ho parsonduk bolonhi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MASUKKAN EMAIL ANDA UNTUK KIRIMAN LAGU BATAK TERBARU GRATIS:

Delivered by FeedBurner

KOLEKSI LAGU PERNIKAHAN BATAK TERBAIK

LAGU NATAL BATAK TERBARU TERPOPULER 2018

KUMPULAN GONDANG BATAK-TORTOR BATAK-UNING UNINGAN

KOLEKSI LAWAK BATAK TERBARU POPULER