Bunga Nabontar [Trio Lasidos]

LAGU BATAK POPULER, LAGU BATAK TERBAIK, LAGU BATAK TERBARU



Hujalo doi suratmi ito na ro tu au.
Tarsonggot do au manjaha i.
Didokkon ho lupahononmu ma sude.
Janji mi na tu au diborngin i.

Manetek ilu sian simalolokki.
Marningot sude na janji mi.
Hape dung laho muli pe ho.
Didokkon ma tu au sirang ito.

Ai parrohahon ma ito.
Bungakki bahen ma i di lambung mi.
Bunga na bontar nah u lehon i tu ho.
Ai anggo au dang na ro tu pestami.

Dang na tartuppaki au be ho.
Sippan ma i bungakki.
Ima tuppakku tu ho.
Ai anggo au dang naro tu pestami.

Ai parrohahon ma ito.
Bungakki bahen ma i di lambung mi.
Bunga na bontar nah u lehon i tu ho.
Ai anggo au dang na ro tu pestami.

Gabe ma ho ale ito, horas nang au.
Gabe ma ho ale ito, horas nang au.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MASUKKAN EMAIL ANDA UNTUK KIRIMAN LAGU BATAK TERBARU GRATIS:

Delivered by FeedBurner

KOLEKSI LAGU PERNIKAHAN BATAK TERBAIK

LAGU NATAL BATAK TERBARU TERPOPULER 2018

KUMPULAN GONDANG BATAK-TORTOR BATAK-UNING UNINGAN

KOLEKSI LAWAK BATAK TERBARU POPULER