Baju Nabirong [Trio Perdana]

LAGU BATAK POPULER, LAGU BATAK TERBAIK, LAGU BATAK TERBARU




Sai tu matangis ho diabingan hi
Lao patolhashon na solot di roha mi
Ikkon marsirang do hita na dua
Namar sihaholongan

##
Sai tarhatontong au ito hasian
Umbege i sude na hata mi
Ho mandok muli
Ho mandok muli tu naso lomo mi

Di pulo Batam na parpudi
Hu tuhor baju parsirangan i
Laos di patollhas ho tu au
Nasolot di roha mi

Hotel Mandarin na gabe saksi
Di pakke homa baju na birong i
Mekkel suping ho mamereng au
Laos hu galmit ma ito da hurum mi

Ndada sitodo turpuk
Si ahut lomo ni roha
Ima si ingoton mu
Hata parpudi sian au
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MASUKKAN EMAIL ANDA UNTUK KIRIMAN LAGU BATAK TERBARU GRATIS:

Delivered by FeedBurner

KOLEKSI LAGU PERNIKAHAN BATAK TERBAIK

LAGU NATAL BATAK TERBARU TERPOPULER 2018

KUMPULAN GONDANG BATAK-TORTOR BATAK-UNING UNINGAN

KOLEKSI LAWAK BATAK TERBARU POPULER